Wednesday, February 14, 2007

PÅ tide!!!

Etter store skuffelser fra mine kjære i Oslo, måtte jeg endelig få se å få lagt noe inn på denne fancy blogg siden vår! etter mange iherdige forsøk sist gang, noen vellykket andre ikke, prøver jeg igjen!

Nå er det ca bare noen få timer til eksamen min braker løs, derfor kan det jo være fornuftig å drive med noe anna :) Eksamen er noe dritt synes nå jeg da, men det får bare stå til. I mitt forsøk på å bli en vis kvinne har jeg bare å få dette pensum stoffet inn i hue mitt. Men det er da litt av et prosjekt, 800 sider er ikke barnemat for ei lite leseivrig Kristin. Men mine kunnskaper om FN og arbeid i Afrika vil nok kunne imponere, vis jeg skal få bruk for dem en dag...hehe =)

Ellers da....ja så hadde vi jo heidi hjemme i helgen, noe som jeg satte veldig stor pris på!! vi hadde det innmari koselig, men det har vi somregel! Fine blei vi å, med en liten vandring i mitt særedeles spesielle klesskap vil nok noen påstå!

Ellers har jeg klippet mitt håret mitt idag, som jeg ellers værner meget godt om. Et lite innfall, jeg trengte en liten pause fra eksamenslesing. selv om de som kjenner meg vil nok si at det kunne være utfall til en større frustrasjon enn eksamen!. *ler*

Jaja....ellers er jeg fornøyd med livet mitt i Kristiansand, begynner antakelivs å jobbe på siliviana 9 mai, allerede ja!! Gleder meg...så blir det full peis...så kjære venner braker det løs til syden!!! heng deg på du som vil.

Jeg takker for meg, håper du har det greit :)


kyssklappåklem Kristin :)

4 comments:

Vi tar kaka! said...

Er virkelig imponert over din faglige innsats dette året Kristin! Håper det går greit i morra!
Gøy med jobben:) Forventer vennerabatt på tax free-varer!!! Nå er d ikke lenge til Kina! Synd jeg kommer hjem den helga du er borte! Du må få til reiseinnlegg fra turen!!
LOve U! Martine

Anonymous said...

Jepp, om ca 20 timer r d hele overstått, vennen. Dette går bra! Eller??? Søør'n heller...

Anonymous said...

du e flink du!! takk for ei god helg, med gooooode prater, lauras,frk larsen, safari i skapet,masse latter og mye tårer!! satt sånn veldig pris på at dere kom i begravelsen! det er en skatt det å ha dere, som stiller opp også i de vonde tingene i livet!!! Noen ting å huske på i kina: bli ikke forelsket i en kinesisk mann(orker ikke tape deg til et annet kontinet;-), ta ikke med noe fra den kinesiske mur=strengt forbudt;-), ikke la deg friste av buddister eller kommunister... Husk å hold oss oppdatert :-)
glad i deg!
Heidi

Anonymous said...

haha! kristin og en kinamann = søte korte unger!!! kanskje du skal gå for det?