Wednesday, February 14, 2007

Mary Kay



Vår alles kjære Tonje har blitt selvstendig næringsdrivende! Hun har blitt konsulent. Men ikke en hvem som helst konsulent; en Mary Kay konsulent. Mary Kay er det ledende hudpleie/kosmetikk-merket i både USA og Sverige, og med Tonjes inntog i bransjen aner jeg en lignende situsjon i Norge og i nærmeste fremtid. Denne jenta har nemlig alt med seg for å kunne stige i gradene.

Jeg har stor tro på henne, spesielt pga en overbevisningsevne av de sjeldne. Tonje blir veldig fort herlig engasjert og begeistret over ting, små eller store. Hun har i tillegg en måte å formidle denne begeistringen på til oss rundt, slik at vi blir like begeistret som henne! Det skader nok ikke at hun har den fineste huden ever heller, hun blir jo en vandrende reklameplakat! Til slutt vil jeg føye til at undertegnede selv har vært på Tonjes første "Party". Det var en stor suksess, og produktene var veldig gode. Så har du lyst til å ha et party hjemme hos deg, stiller nok Tonje mer enn gjerne opp i sitt snertne Mary-Kay outfit!

Martine






10 comments:

Anonymous said...

Go' reklame! Takk, takk, martine!

Anonymous said...

hun er vakker, klok, har et hjerte av fløyel + er litt sjarmerende sta!!! for en salgskonsulent Tonje kommmer til å være!! har stor tro på deg snuppa!! gleder meg til du kommer på besøk!go klem heidi

Vi tar kaka! said...

å jaaa.. det er den helga når du kommer t oslo, at jeg skal hjem til kr sand:( Jeg tar toget 16. mars..det er på en torsdag, og så blir jeg til mandag..når drar du hit? kanksje vi rekker å se hverandre litt:) Men det kan vi snakke om når vi ringes!
Ta ta!
Martini

Vi tar kaka! said...

Tone! Hvor er din interaktivitet? (eller no..)

Paul Grønseth said...

Kakefest for evig!! :)

Anonymous said...

JAJA!!
HippHurra for kake!!
Tenkte det måtte bli fet å få kommentarer fra andre enn vi tar kaka crewet:-)

Vi tar kaka! said...

Takk! Nå ble jeg glad:) to kommentarer fra andre enn oss som pleier å henge her!! Selv om det var fordi dere følte dere presset av meg på lørdag, settes det stor pris på. Skal prøve å bli mindre interne i fremtiden..
martine:)

Anonymous said...

hellooooo beatuqueen!!!!
who is this beautifull lady which i saw in beautifull telemarkstil in vrådal last weekwend?!
You look absolultly amaesing,what a skin,is that bootox?)Those products i realy have to try,or maybee it `s just for ladies?
You rock!!!
Kiss and hugs Your amigo....

Anonymous said...

hellååå!!!

Amigo is waiting får response fråm beautifoul laidy...;;;;)

Anonymous said...

hola amigo! thanks for the compliment! no botox her i gården. had a great time in Vrådal! How about you??? :)