Wednesday, February 21, 2007

SEÑOR JORGE




(Jørgen er han i babyblå helt til høyre)

Jørgen! Hvor skal jeg begynne? For det første må jeg bare skuffe alle våre kvinnelige lesere ved å gjøre det helt klart at det ikke ligger en latent kontaktannonse i denne hyllesten. Denne karen er nemlig meget lykkelig gift med sin kjære Hanne..

For en MANN! Etter at han har mast i en halv evighet om å få en hyllest til seg selv på bloggen vår, har jeg til slutt gitt etter for presset. Det er jo så mye nusselig å skrive om han;) Han kommer bare til å elske dette..eh..!

Denne karen går andre året på idrett/friluftsliv på HiO, og er en ekte villmarkens sønn. En barsking som ikke lar storbylivet prege seg (ser man bort i fra at han har begynt med v-hals cardigan og elsker at kjendisene og div. kongelige kommer innom jobben hans)! Han er kjempeflott, kjekk og og har en stemme som kan minne om en blanding av fløyel og fint sandpapir! Virkelig balsam for sjelen..

Ikke minst, så er Jørgen veldig morsom, en bra historieforteller og et naturlig midtpunkt i alle lystige lag. Han er sabla flink til å komme med snertne sarkastiske komentarer, men det er egentlig bare et tegn på at han er glad i deg.

Takk for at du er den du er, søte Jørgen!

Martine;)

PS: Ikke skad meg når du leser dette ,Jørgen! Husk at du er mye sterkere enn meg! (HJELP!)

9 comments:

Anonymous said...

En hyllest til Jørgen ja, kan tenke meg han er fornøyd:)

Knallgøy å følge med på sida deres, det er alltid noe finurlige nye greier her;) Hehe...

Er klar for å møtes da ja. Det er jo den helga jeg er ferdig i praksis, herlig!

Heilt riktig, de digger meg flatt altså, heile gjengen. For en lærer jeg er:) Tjihi...

I kveld er det alpha kurs, og til helga alpha weekend. Ikke dårlig bare det!

Og en annen ting, snøen altså, det tar heilt av her!!

Ha en nice kveld!

Anonymous said...

hei carina...
så hærlig at du stikker innom bloggen vår!!!!da møtes vi i allefall på en front, altfor sjeldent på andre fronter assår!!!
Praksis hvor da?at de digger deg er jeg heilt sikker på,du vet jeg digger deg jeg au(mexico forever:), og du er redd for meg, kan vi få et bedre og mer hierarkisk vennskap;)deilig....hehe
så glad i deg carina, stå på i praksis..
klem tunatone
Ps,kristin drar jo til søndag,skal samles på lund på lørdag kveld, kanke du komme da? ellers skal jeg ha andakt på krik til fredag, topp med some support ass:)

Anonymous said...

bloggen vår begynner å ligne den Mt-03(mexico teamet 2003) reunionen som vi aldri fikk...nesten alle samlet på en plass igjen lissom:),og alle de andre teaman au litt da, men heilt ærlig 03 vi rocka søren mæ....!!

love you åååål...

Anonymous said...

JORGE,sorry ass men kunne ikke sagt det bedre sjølv!

Innlegget er 100% vanntett.Take it or leave it:)

Å jada æ æ så gla i dæ!!

Pass på flickorna min inne i storbyen da...

Tonemor

MARTINE:

Jada jørgen er sterk, men hallo, du fikser han ass, jeg har tro på deg.

Ellers kunne det jo vært gøy med en skikkelig fight ass...
Turnhallen vrs Dominus...:)yeah...

Don`t worry be happy..

Vi tar kaka! said...

øii! husk vi har faktisk en 04 å som er godt medlem av BLogen!!!





keyyy

Vi tar kaka! said...

Kristin: Ringer deg før du drar..! Er så spent på å høre åssen der blir! Håper både "stopp og kjør" forblir uåpnet i pakkene sine! Annie Skau! Den var spenstig! Pliiis kom tilbake!

carina: Takk for at du så trofast stikker innom:) Ikke blås vekk der nede! hører at det er et voldsomt snøkaos i dag!!

Tunfisk: Skjønte ikke halvparten..Har vi vokst fra hverandre??!!(Umulig!) Takk for støtte i fht jørgen..Jeg skal faktisk dra på domus for å "pumpe" litt nå. Må gjøre meg klar. Du er god!

Martine;)

Anonymous said...

ÅÅÅ min kjære Martinemor! Tenk på all den deilige snøen som kommer ned fra himmelen!!! SOM DU SKAL FÅ LOV TIL Å BADE I!!!! Hahaha nei nei, jeg takker for en hyllest og et vakkert bilde! Er vel litt mer fotogen enn dette vel??
Glad i dere alle små "vi tar kaka" crewet, men ingen lager bedre kake enn min hærlige kone:-)
Godt for deg Martine at jeg skal hjem i helga, men da tenker jeg å la det gå ut over de små "uskyldige" jentane i Kristiansand som er medlemmer av denne sida!For jeg hører det er MASSE snø i Krestianby!!

Nyt livet finn dere en mann!!!!
(Det trengs) /sarkastisk\

Anonymous said...

JøRgEn! en kjernekar du er! du fortjener virkeli en hyllest! Jeg vil til og me gå så langt som å hippe hurra for deg! Her kommer'n: Hipp Hipp Hurra, Hipp Hipp Hurra, Hipp Hipp Hurra Hurra!!!!!!!!!!!
ser frem til å kryne deg i den flotte sørlandssnøen!
:)

Anonymous said...

LYKKE TIL Tonje:-)