Wednesday, February 21, 2007

Javel, se det ja.

Aiimm...goiiing to the BIG CHINA kan du si ja. det kan jo bli aldeles spennnende om det går som man selv håper! Som mange vet har jeg vært lettere skeptisk og en smule negativ til denne turen til Kina en måååned med en klasse jeg nesten ikke kjenner! Men Plutselig en dag, fant jeg ut at jooo jeg blir med. klart jeg gjør.....Å dette hadde min kjære lærer Ingrid virkelig bedt om så kanskje var det ikke så tilfeldig likvel:)

Men jaffa!.nå sitter jeg her da,tre dager før jeg drar sånn ca. gleder meg noe heilt sinnsykt faktisk! Godt og vel en måned i verdens største land, hekkan ta 1,3 mrd folk bor det der. og den minste byen er det sånn..ja fire mill innyggere, det er liksom bare hele norge det ja. Men for all del....
SÅ idag hadde jeg min siste innkjøps dag da, eller man kan si jeg er lettere stresset,ska jobbe nå tre dager før jeg drar på søndag så tid til å pakke har jeg jo nesten ikke! Så...idag ble det en litt svingom innom Apoteket. Antibac, Stopp&Kjør (for dere som er med), pluss endel sånne andre nødvendige greier. SÅ jeg har endeig funnet meg ei god veninne (foruten om tone) som elsker å henge på apoteket. så vi ble vel nesten en liten plage for disse folka rundt der.
Ellers går vi vel alle med en liten brann om å bli den nye Annie Skau, neida. Men GUd for ei dame!

Jeg skjønner vi begynner å få litt nye aktive kikkere på denne siden. det er jo aldeles toppers. Hanne M, håper å se deg til helgen :)


jaujau, Nå er det virkelig på tide å finne Agnes. idag måtte vi vente 1,5 time på den forbaska bussen for å komme oss på skolen idag....lettere forfroset kan man si, så det gidder jeg faktisk bare ikke ei gang til!

Ellers, takk for meg.

hejdå..

Snakkes etter Kina alle mann, får se om den brennende Buddistiske nonna vi ska henge sammen med klarer å omvende meg, heller tvilsomt. No worries!


Halvorsen

5 comments:

Anonymous said...

skal si snuppa, to innlegg på noen få dager, dette er mer likt den kristin vi kjenner:-) annie skau=beste dama ever!!!!, bra bok om ho er: søster annie; dette er mitt liv!den bør leses!tenk dama var 1,90høy på strømpelesten;-)
har prøvd å ringe deg, men får ikke tak i deg, please ring før du dra:-) såååååå glad i deg

Vi tar kaka! said...

Kristin! Er så spent på å høre åssen der blir! Håper for all del at både "stopp og kjør" forblir uåpnet i pakkene sine! Annie Skau! Den var spenstig! Men pliiis kom tilbake derfra!
Ringer deg før du drar..!
Hung pan i sin! (Himla glad i deg!)
Martine

Anonymous said...

oh no don't leave me, dear Kristin! i don't know if i can live without living together with you! please don't go! will you please stay, just for me? I don't know what i will do in the morning if i can't go to your room and turn on the light and kindly ask you to wake up? Maybe i should start waking up Rita, do you think she will like it?

Anonymous said...

Carina er tøff!

patrick said...

ha en god tur...hils slektninger....