Sunday, January 28, 2007

den søte smak av frihet:-)

Bueno noches a mis amigos dulces! Cómo es usted? He estado a Barcelona para un par de días, y al oh cómo quisiera hablar español!!! Era un tripp del wonderfull, con las porciones de momentos perfectos.

For de som ikke er så stive i spansken (noe ikke jeg heller er for å si det sånn,har jukset litt:-)) så er eksamen over for denne gang. Alle fremmedord fulle av cc,xx,yy ble lagt i nederste hjerneskuff og medisin jentene hadde noen velfortjente dager i barcelona!! Det var noen nydelige dager, vi var på ørten star bucks med latte, frappecino, caramel machiato, chai latte..... gjerne til forkost lunch og kvelds, har handelt et utall søte kjoler på Zara, spist gooood mat, dingla å sett byen, pustet sjøluft og ledd så mye at kunne besvimt av oksygenmangel:-) lysten på å lære spansk ble vekket til liv igjen, det er begrenset hvor langt du kommer med en spanskkunnskap som strekker seg til barnesanger og kristne fraser:-)

snøen ligger her i oslo, har vært ute og hatt en fin fin dag i marka med ski på beina!! andre nyheter fra storbyen: martine ble bedt ut av en kjekk 30åring på en kebabsjappe, slå den:-) ellers har jeg fått jobben på barneboligen på holmenkollen, akkurat det jeg hadde lyst å få gjøre utenom skolen, så er så takkmenlig for det! skjer mye bra i filla !!

svær klem til alle kjente og kjære, så glad i dere!!! savner alle jeg ikke kan få ha rundt meg her inne!! tone: tusen tusen takk for pakka i posten, ble så glad at ble helt på gråten!! .. ......og de spanske jorbærene smakte akkurat like søtt som de ser ut!!!!

Knuse klem Heidi

4 comments:

Vi tar kaka! said...

heidi.....
så skjønn du er,skulle så ønske jeg var der sammen med deg når du: hadde eksamen, fikk jobb i barneboligen (gratulerer!), spiste søte jorbær og fant noen søte kjoler(som du garantert er helt nydelig med!!),men du er alltid i herte mitt!!
Nå skal jeg treffe martine på hia, vi skal henge her og lese(obs..sitte i kantina...),så skal jeg på jobb(Vikar) i ettermiddag.Det er begynner å bli gøy nå...!! Ellers ingen nytt med du vet hvem;)
Så glad i deg!!
Tone

patrick said...

Hei Heidi!!!!
Du er vel skjønn!! Slutt å vikle med håret ditt, du vet hva jeg mener!! Det er skadelig!

håper vi snakkes snart igjen!!!

Anonymous said...

heidiemor og resten av jentan!!
så gøy å lese på bloggen deres, dere er noen nydelige jenter alle sammen :D
måtte bare kommentere d med din nye jobb; Gratulerer forresten!! Ei i klassen min jobber der, hun heter Sara og er kjempe søt. Så har du en litt "kjent" der ;)
Jess... d va d! Da må dere ha ei go natt!
Gud velsigne dere masse
Gode klemmer fra Maren

Anonymous said...

Høres ut som en fantastisk deili tur, heidi! skulle ønske jeg var der sammen me dere!
:)