Tuesday, January 2, 2007

"Spicherprinsessa"



Tone (til venstre) skal begynne som instruktør på Spicheren (treningssenter i Kristiansand)! Hun er råbra, jeg har vært så heldig å få øvd litt sammen med henne før "premieren"..
Dette er faktisk den tredje gangen hun har blitt "headhunted" av instruktører på diverse treningsentre, både i Kr.san og i Oslo. Dette kun etter å ha observert Tone på en av sine timer. Spicheren stakk av med seieren, og var så heldige å få med seg henne på laget!

En time med Tone er en energi-boostende, intensiv, endorfinstappet og kjempegøy time;)
Så møt opp på Spicheren, sal 1, kl 15 på fredag den 12.januar!
Work it out Tone!

Martine:)

8 comments:

Hansmagnus said...

Martine! Velkommen til bloggernes verden! Og godt, gasnke nytt, år til deg!

Anonymous said...

Det kan jeg skrive under på:-)Tone som instruktør må oppleves!!! Vi er så stolte av deg min venn!!

Heidi:-)

Vi tar kaka! said...

Hei Hans Magnus! Det var lenge siden! Får du fanget noen skurker i Hamar for tiden? Bedre politimann skal man lete lenge etter:) Godt nyttår ja!
Martine

Vi tar kaka! said...

hei m:)du er jo sjønnn.....du er min første og eneste fan....skulle ønske du var der sammen med meg...,men så vet jeg jo så godt at du er der i hjertet ditt, og det er bedre enn noen ting.!!gleder meg til du kommer hjem igjen allerede!!
superduperklem......

Vi tar kaka! said...

jeg er nok ikke ditt eneste fan....;)

Vi tar kaka! said...

wow!!! dette blir såååååå bra...... ilike it ;)


kyss klapp å klem snærtne bærta

Vi tar kaka! said...

Heim..
takk for at du holder meg oppdatert,(meldinga du sendte:),ja nå nermer det seg veldig her...var å henta instruktørtøy i går, nå blir jeg turkis fra topp til tå:)Turkis bokse og turkis singlett, og jeg som er så glad i å trene i singlett....?!
Men nå er jeg klar som et egg til å begynne,gleder meg til å komme igang bare nå egentlig, har jo alt i boks, så nå får det briste eller bære i begynnelsen, men jeg tror det bærer, du vet jeg har jo en engel som passer på meg veldig sterkt, det er jeg overbevist om, uansett hva jeg holder på med!!Siv var iallefall veldig fornøyd, og det er jo en kjempetrygghet!
Se you last veek in january...?YES!!!
godklem fra biblioteket på Hia!!

Anonymous said...

oooo! cool, du blir en vandrende middelhavssjø:) gler mæ:) m!