Monday, January 22, 2007

En hyllest til Bente og Beate

Er du så uheldig at du ikke kjenner disse to fra før, så bare må du få gjort det! Bente og Beate Bentsen (ja, de heter faktisk det, og søstera heter Benedicte..) er verdens nydeligste jenter! De har så skremmende mange fine egenskaper! Søstrene Bentsen er veldig, veldig morsomme og utrolig gode å være med.. Men for å ikke gjøre dem om til en person, har jeg latt de få en del hver. Selv om det som står for den ene, godt kunne stått på den andre:)



Dette er Bente, bilde av Beate kommer snart.. Noen sier de ligner litt!

-Beautiful, både inni og utenpå
-Elskverdig
-Alltid humor
-Tankevekkende
-Ekte


-Blid berte
-Enestående
-Naturlig vakker
-Tålmodig
-Einstein (smart!)

Glente jeg å si at de er tvillinger??


Dette kan kanksje minne om en kontaktannonse, men det gjør ingenting med tanke på deres sivile status!
Martine

2 comments:

Vi tar kaka! said...

helt enig!!!
Kunne sagt alt det samme selv!!!
Jeg savner dere jenter, men det er bra dere er inne i hovedstaden og passer på knoll og tott(m og h:)
Martine, jeg gleder meg til imorra, når kjem du?
klemz Tuna

Anonymous said...

Hands up for B&B!
tonje