Saturday, January 27, 2007

Så heldig jeg er...


Jepp, jeg er så velsigna med så gode venner.....

Ei av de er ei heilt nydelig ei med evigvarende brune kinn, og ei litt forvirra drammensdialekt...du skal nok se at det blir sørlending av deg au tonje;)

Uansett sørlending eller ei...Rett før julemarsipanen,ribba og pinnekjøttet blei min nærmeste nabo for resten av uka, dro jeg og Tonje på en superliten impulstur på hytta til fam Pettersen på Hovden...Med full tank og juletomme visakort (som ingen av oss hadde den skjønneste ide om, jada vi kan vel ikke si noe anna enn at vi er litt distre begge to;) flaks hadde undertegnede på seg ei jakka hvor det tilfeldigvis lå litt penger i, dro vi avgårde en nydelig adventskveld med kun stjernehimmelen over oss... Og jeg tror denne lille turen var bedre enn all ferie og julemarsipan jeg fikk stappa i meg tilsammen i jula...

Så deilig er det ja når du har en venn som du aldri trodde du skulle få, som ikke kan være noe anna enn håndtrykk fra Herren som mamma pleier å si det, en som du kan prate med alt om på godt og vondt, og isammen klare å de det gode i det vonde.... Alt pakket inn i kritthvite vidder og fjell i den klareste og nydeligste lutf du kan finne.... Da kan det ikke ble stort vakkrere..

Tonje jeg er så utrolig ufattelig glad i deg. Gud ekke dum når han velger ut velsignelser som skal følge oss i livet, og det er du, en stor en.. Håper jeg kan gå mange turer videre med deg i livet, du gjør mitt rikere!!

Love u.

Tone

2 comments:

Anonymous said...

Wow, tone! store ord... tusen takk!

Vi tar kaka! said...

store ord til ei jente med stor plass i mitt hjerte!!!!
Tonemor