Saturday, January 6, 2007

hei "jentan"...


mitt første innlegg på internett noen gang ass(ok,nesten da:)....ikke heilt der kan du si nei, men bedre seint enn aldri..(den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!)
nå har jeg satt meg ned og skal jobbe litt med mitt lille musikkprosjekt, jeg lover dere jeg er blitt reine musica-mix-masteren;) trenger dere profesionell mixe hjelp non gang: call on me, jaja jeg er kanskje ikke så flink da, men en ting lover jeg: i`ll be your friend, i help you cary on...
oi, nei er klokka så mye allerede, nei nå får jeg esten ikke noe tid her, skal treffe snærtne bærta på trening snart. jenter jeg ville egentlig bare si at jeg er så ufattelig glad i dere alle samma, og det har vært ei så koselig jul....,sa er det så trist når noen av dere drar, men husk:det beste med ekte vennskap er at man kan vokse hver for seg, uten å vokse fra hverandre..... men nå hart vi jo vår kjære blogg, så we keep in touch verry much..;)dette rimte iallefall mere enn dikte til martine;)neida, det var kvalitet det martine,smurfen jan berg har klart å lære deg masse;)
love u!!!
"melony-lexikony"

8 comments:

Anonymous said...

what! disser du m diktet til martine? Jeg tror hele VITSEN var at det ikke skulle rime!!!!
Hun bringer de to sfærene tørr humor og poesi sammen i en nydelig og harmonisk blanding.. Genialt!

Vi tar kaka! said...

Jeg er imponert tone! grattis m første innlegg! du er god, og snart får du til videoen også! sorry at jeg ikke kunne tilby med min assitanse der..
Så bra du skriver jente! har tro på denne bloggen!
Savner deg (og vår kjære norsklærer..haha!!!)
Ses snart håppas jäg:)

Vi tar kaka! said...

lurer fælt på hvem som skrev det øverste innlegget..;)

Tybakken said...

Hei jenter!
Så kul blogg dere har fått. Vi skal følge med litt her ja. Takk for det gamle, nyttårsfeiringen var veldig bra med dere.
Ønsker dere Guds velsignelse videre!

C&F

Tybakken said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Vi tar kaka! said...

hvem sletta en kommentar? og hva ble slettet????? hæ hæ?

Anonymous said...

hei der tupper!!!! nå fikk jeg lyst på kake, NAM! oppdater bloggen deres jenter, dere har jo startet så bra=)

Vi må jo bare snakkes en dag:)

klem klem

Vi tar kaka! said...

Hei søte maria!! Så bra å høre fra deg! åssen var bolivia?? Hablas solo español ahora? Glad i deg! Martine:)