Monday, March 12, 2007

jeg skjønner ingen ting:-):-)

prøver å legge ut bilder fått fra kristin i kina, en del har sikkert fått på mail. Prata med ho i går, hun har det veldig bra, men blogmenyen er på kinesisk så hun får ikke lagt ut noe!! når legger inn bildene blir de bare svarte og grå!!! anyone som vet hva som vet hva jeg gjør galt??????? har så lyst å få bildene ut!!datamaskiner=tålmodighetsprøve ;-)

til helga kommer to søte damer inn på besøk, tone og tonje!! det blir sååååå koselig! så bare kobl dere på alle som har lyst å få vært sammen med jentene! blir nok filla, tur til holmenkollen og masse anna kos!

Håper alle har det godt! stooort kyss på kinnet fra Heidi ;-)

1 comment:

patrick said...

jeg vet ikke helt hva som er galt, men jeg vet at dere har den!!! tikk, takk.....les bloggen min for informasjon...