Friday, March 16, 2007

javel, her kommer fortsettelsen, 6 småfakta du kanskje ikke visste om Heidi;-)

1: har hatt mange rare prosjekter og samleobjekter i oppveksten, 10år gammel samlet jeg på sølvtøy: altså paispader, syltetøyskjeer, teskjeer og kakespader. var det gøyeste jeg visste, elsket å gå i gullsmeder å bare kikke på dem:-) (dyr og særhobby for en barneskole elev)

2: tvangstanker: hele oppveksten kunne jeg ikke sove før jeg hadde sagt akkurat denne regla til mamma: du er verdens beste mamma, hadde ikke byttet deg mot alt som finnes, er så glad i deg, du er så god, er så glad i deg! den ble sagt ordrett i maaaange år!

3: mitt første kyss fikk jeg i 5kl. på minior tur med misjonskirken. De eldre "tøffe" miniorene lærte oss opp og demonstrerte først hvordan dette skulle gjøres;-)

4:ei gang når vi bodde i vågsbygd så var jeg hos ei venninne, vi hoppet strikk i stuen, jeg hoppet på en spiss kontakt, turte ikke si noe, så røsket den ut, jeg ble først oppdaget og sendt hjem da det var skikkelige blodspor etter meg i HELE huset;.)

5: første møte med den hellige ånd nedslagende kraft;-) :første gang jeg skulle be for noen foran på et møte, så var jeg i mexico i la fuente, jeg mannet meg opp og ble med teamet fram, hadde ikke mer en lagt hendene på ei dame, før hunn datt rett bakover mot meg, visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg prøvde av all min kraft å dytte henne tilbake og holde henne oppe:-) helt panikkslagen stod jeg der å dyttet o g dyttet.... helt til noen visket meg i øret at jeg skulle la henne falle:-) tok litt tid før jeg ivret meg fram igjen for å si det sånn;-)

6: har uttalt: "jeg tror jeg har fått en kaffe fetisj" vel og merke før jeg lærte hva ordet fetisj betyr;-)

Smask Heidi.... nå jentene mine må resten av dere og slenge dere på:-)

1 comment:

Anonymous said...

Heidi! Det mangler noe her..! Jeg foreslår et punkt nr. 7 om Kjell Magne!!! haha:)