Friday, March 16, 2007

Mart Party

Vi har blitt tikket og jeg er førstemann her som kaster meg inn i leken. Hvem som blir tikket av oss, kommer vi tilbake til.. Er nok ikke så lett å oppspore noen som er ”utikket” i disse dager..



1. Jeg har krasjet flere ganger enn jeg vil offentliggjøre her… Jeg skal ikke en gang begynne på antall farts- og parkeringsbøter. Min ”karriere” begynte allerede mens jeg hadde den midlertidige lappen i papirformat. Flaks for alle andre at jeg ikke har tilgang på bil i Oslo.

2. Jeg syklet så fint jeg kunne, og med dramatisk innlevelse over fartsdumpene ved rideskolen da jeg var 13, i håp om at ridelærerne ville oppdage mitt talent til å bevege meg i takt med sykkelen/hesten! De oppdaget meg aldri, og jeg begynte på håndball i stedet. Ble ikke oppdaget der heller. Tenkte å melde meg på Idol nå.

3. En veskeselger ville kjøpe meg for noen kameler på ferie i Tyrkia, da det ikke gikk, ble jeg forsøkt kidnappet på restauranten ved siden av.

4. Jeg skal ta jegerprøven!

5. Jeg er helt seriøst redd for julenissen enda. Tro det eller ei, men jeg tør ikke åpne døra når han kommer, i hvert fall ikke alene. (Han stikker innom oss på julaften fremdeles!)




Yes..

Martine;)

1 comment:

rosedilla said...

:D hehe... festlige du, Martine... :)