Saturday, March 17, 2007

Åhoii, Kristins hemmelige facts...

Dette kan jo bli heller pinlig men jeg slenger meg på dere frimodie flotte lekre jenter. Husk forresten jeg mega glad i dere.

1) Jeg har fusket på et x antall prøver opp igjennom. Spesielt godt husker jeg geografi prøvene i samfunnskunnskapen i syvende klasse. jeg VAR og ER fortsatt Elendig i Geografi. Derfor smugkikket jeg alltid bak disse såkalte skille veggene. Så videre fuske jeg på engelsk gloseprøvene med å ha en lapp i pennalet...
Når videregående kom, var det jo (selvsagt) Tysk og Historie jeg hatet mest. I tysken skrev jeg i ordboken, på historie prøvene...huff den er bad ass. så droppe jeg ofte å komme på skolen, for å få lov til å ta den dagen etter slik at jeg måtte sitte i ett rom for meg selv, der jeg hadde et "lite" ark i lommen. Huff! Beklager så mye Olav Evert som jeg egentlig var veldig gla i!!

2)Bowling har jeg kun spilt EN gang i mitt liv. Grunnet en stor flause i syvende klasse. Jeg var dønn forelsket i Erik Kristian i min parallell klasse. Så skulle A og B klassen på bowling sammen. Hvem andre enn den lettere nervøse Kristin klarte og ødelegge bowlingbanen med å kaste for tidlig, idet den greia henter disse flaskene eller hva jeg skal kalle det. Krise. Aldri mer bowling!

3)Forteller som Heidi om mitt første heller pinlige mislykkede kyss. jeg var 14, og ble sammen med en bare fordi vi var å gode venner og han var forelsket i meg derfor følte jeg at vi måtte bli sammen! Ikke til å anbefale naturlig nok.Ikke mer å si om den saken!

4) Jeg har en fortid som en lettere med-gangster, da jeg var 14-15, brukte Buffalo sko (krise) og miss sixty bukser og topper ala bikini, og værst av alt skinnbukser. Mitt begynner stadie som Shopoholic...eehhh.. Jeg ble etterhvert lettere tyrannisert av telefon nedringninger av Fatos, Patos Ednir og Medvin. Min lettere irritere og bekymrede pappa tok en gang telefonen og skjelte dem ut, siden den gang var jeg ute av gjengen....

5)Jeg er skikkelig redd for fyrverkeri og hunder. Og jeg mener skikkelig redd. Hundene har Rabies og fyrverkeriet kommer garantert til å smelle i trynet mitt og jeg mister synet og går opp i fyr og flammer.

Og ja jenter..jeg sa "touch me, touch me, I wanna feel My body" på buss stoppet da vi var 14.

Next please!

2 comments:

Anonymous said...

Hei jenter:) Dere etterlyste en kommentar, og her kommer den. Nå vet jo ikke jeg hvem av dere som la inn kommentar i bloggen vår men... ønsker dere alle sammen en kanon bra påske, så håper jeg vi sees snart? Dere er bra:)Skal nok hilse fra min kjære også tenker jeg.
Hilsen Terje

Anonymous said...

Hei jenter:) Dere etterlyste en kommentar, og her kommer den. Nå vet jo ikke jeg hvem av dere som la inn kommentar i bloggen vår men... ønsker dere alle sammen en kanon bra påske, så håper jeg vi sees snart? Dere er bra:)Skal nok hilse fra min kjære også tenker jeg.
Hilsen Terje