Monday, November 29, 2010

winter wonderland

Vinter i Århus varmer mitt hjerte! Jeg sitter på rommet mitt og kikker ut på snødekte tak og hører en og annen bil spole forbi leiligheten. Jeg har kaffe i koppen og hjemmelaget chocolate chip på tallerkenen. Lagde de igår for første gang om de ble sinnsykt gode!:)
I senga over meg har jeg en sovende kjæreste som er utslått etter 2 netter med høy feber og lite søvn. Han har svettet så man skulle tro han allerede har gjennomført den Ironman'en han drømmer om, stakkars gutten min. Leser derfor hjemme idag, er så koselig å kunne passe litt på han;)
I går besøkte vi Mikkels's mamma og det er virkelig en fornøyelse. Jeg koser meg så og føler meg veldig hjemme hos henne og mannen. Vi lagde snølykt utenfor og spiste god mat. Mikkel var sjefskokken og beordret oss rundt med stor autoritet til å utføre mindre oppgaver, mens hadde styr på det hele:) desserten bestod av min favoritt: brownies og is. men her i DK r d ikke noe som heter ferdigpakke-brownies, så de var laget på kjærlighet og grundige, rolige armbevegelser for å oppnå den luftige, seige, deilige konsistensen - Mission Acomplished!
Vi feira åsså litt bursdagen min igår, siden vi ikke skal være sammen imorra pga klinikk-opphold. Jeg fikk en kjempfin rød treningstrøye og nye øretelefoner av Mikkel-min<3
På skolen er det Patologi som står på timeplanen med 10 timer undersning fordelt på man, tirs og onsdag per uke. Det betyder mye fritid og behov for en del selvdisiplin. Er fantastisk deilig med late dager og nyter det veldig, selv om jeg ikke er helt à jour med lesinga. Pytt, pytt, hva gjør vel det. Det skal nok gå til eksamen allikevel:)

Som dere sikkert skjønner så koser jeg meg sort om dagen! Livet er veldig godt og jeg er veldig takknemlig!!!!!!!!!!!!

Gleder meg stort over at dere åsså har d bra! Er så gøy å ha så bra kontakt med dere selvom vi er langt i fra hverandre til tider:)

<3

1 comment:

Hans Benny said...

Heisan.

Kan dette vere noe for deg eller noen du kjenner? Ta kontakt for mer info.

Anbefaler deg og bruke litt tid og se gjennom linkane. Om du velger å
gjere noe med dette eller ikke vil du nok huske begge deler.

Se hvilke muligheter du kan få med Organo Gold, som ble etablert i 2008,
og som på den korte tiden har 4 distributører blant de 8 i verden,
som tjener mest innenfor MLM-markedsføring:

http://www.10incomes.com/page/top-500-mlm-earners


For å oppnå slike resultater MÅ produktene være lett solgte,
så en får en STOR VAREFLYT og
avlønningen MÅ være MEGET GUNSTIG.
( 23 min Bra video på Dansk med Carlos. Lett forståelig for de som ikke er så stødig i engelsk )

http://www.youtube.com/watch?v=jXqARXyfeaE&feature=plcp

MVH
Hans Benny Christoffersen
TLF: 98051487
www.hans-benny.com

Det er Lett.
Det er Enkelt.
Det er Kaffe!