Friday, November 19, 2010

nostalgi

Ajaj.. dette bringer meg tilbake i tid noen år.. for en blogg! vi hadde hatt den mest leste bloggen i norge hadde vi fortsatt slik, det er jeg sikker på ;) vi får se om livredningen din blir så vellykket tonje.. :)

så god du er kristin, nynorsk er respekt!


Jeg sitter også å forsøker å hente frem siste rest av motivasjon før jeg drar til Paris (!)
Det er ikke lett. Jeg har lakket negler, sett på en spennende dokumentar på nrk, sjekket posten (karakterene fra ansgar som skal videre til DK skulle vært her i dag, men kom ikke), sjekket nettbank (har ikke fått lån/stip på to mnd, litt upraktisk med tanke på helga..) og sjekket været i Paris!! Med andre ord: Jeg gleder meg!!!

Og så tenkte jeg på deg Tonje, sist jeg var i Frankrike var på den uforglemmelige familieturen vår til den franske rivieraen. Det var fint det!
Selv om jeg har lagt merke til et forstyrrende element i noen av bildene i etterkant - meg! Jeg er glad jeg ikke var så opptatt av utseende på den tiden. Da hadde jeg kanskje ikke sett så fornøyd ut.. haha! Lang, syltynn, briller, kort rett hår, regulering.

Jeg vender på ny tilbake til dette vakre landet, denne gangen uten så mye metall i fjeset og en del flere kilo på kroppen, sikkert enda flere på flyet hjem igjen (!)

Jeg gleder meg også til en ting til: julegjensyn med dere jentene mine! Det blir så stas det!!
Jeg er så uendelig glad i dere, og tenker ofte på akkurat det: hvor mye dere betyr for meg <3 Så fint at vi kan ha så gode relasjoner selv om vi ikke er på samme sted alltid, det har jo faktisk gått en del år siden vi alle bodde i samme by!

Au revoair, eller noe sånt!

1 comment:

Vi tar kaka! said...

kjempegodtur til paris med kjæresten!!!
blir en garantert kjemperomantisk langhelg!
gleder meg til å høre!
*tonje*