Tuesday, November 16, 2010

STUDIEDAG!

kjære girlsan mine. kjente bare jeg måtte ta en god pause i mitt nynorskarbeid. Her sitter jeg på skolen en tirsdagskveld, klokken er fem over syv og jeg her planer om å være her til halv ni. en tolvtimers skoledag har jeg neimen ikke hatt før, men det var kanskje på tide i denne studietilværelsen! jeg skriver en nynorsk analyse av ei bildebok for 3-6 åringer på åtte sider, det er ikke for lite det! kjære motivasjon kom til meg sier jeg bare. men men, det går helst bra. med tanke på dere kjære studievenner har jeg ingenting å klage over, jeg er så stolt av dere.

Gleder meg masse masse til å se alle til jul, om vi så bare får til en kveld eller to alle sammen. Men det blir superkoselig som alltid. Håper dere alle har en nydelig dag(kveld). Jeg var forresten i oslo i helgen og møtte Martines kjæreste. det var staas! kjempekoselig kafetur med heidi, hanne b, martine og Pø(som martine omtaler han). jeg skal snart få trekt lodd om hvem som ska gi til hvem, itilfelle folk trenger litt tid på å planlegge hva man skal kjøpe.

veldig glad i dere alle sammen, det vet dere! stort smask fra en geek på UIA

1 comment:

Vi tar kaka! said...

ååå, så koselig med oslobesøk! jeg vil åsså! og jeg vil veldig gjerne treffe Pø!
nynorsken er jeg glad jeg er ferdig med;) men lurt at du har valgt d, kristin!
kjempegøy med en oppdatering!
digger deg!
*tonje*